klassiskt dilemma

min polare har hamnat i den klyschigaste situationen som finns:

pojke träffar flicka, pojke sexar flicka, flicka säger "oj vad jag känner mej lättfotad, hoppas du inte bara ville för sexets skull", pojke blir lite spooked, flicka hör av sej och hör av sej och hör av sej, pojke har inte känt att det klickar och känner sej som ett svin, flicka är väldigt på, vad ska pojke göra?

han vill ju inte såra henne. så hur tar man sej ur den situationen egentligen? för han har ju inte gjort nåt fel, det är bara tjejen som har lite andra förväntningar. vilket man ju inte ska ha, efter något sånt. skulle jag sexa nån sådär, skulle jag då knappast ta för givet att det är förhålland på G sen. och jag är ändå tjej.

skulle jag va intresserad av nåt mer, skulle jag hursomhelst inte vara så på, utan se vart det kan leda på ett lite smidigare och mer avslappnat sätt. skulle verkligen inte sätta gossen i fråga i den sitsen. för ärligt talat, man är väl realistiskt nog att veta att sånt sällan leder till nåt varaktigt? och man märker ju också ganska fort om det är nånting mer där, än bara sex.

så när sånt här händer, tycker jag inte man ska lägga skulden på killen, såvida han inte låtsas om att han vill ha något mer, fast han bara vill ligga. det är det som gör någon till ett svin, lurendrejeriet. ärlighet är alltid bäst.

och man måste ju få ha lite kul en natt utan att behöva få skuldkänslor dagen efter?


eller vad säger ni om saken?


Kommentarer
Postat av: Laila - En ödmjuk jävel

Tack för kommentaren hos mig! Jo, är man 19 så borde man kunna laga mat själv...fast han är rätt bortskämd av oss. Vi längatr mest efter att min man ska komma hem från Spanien så att vi kan återgå till det normala; sitta och vänta på att bli serverade ;-)



One Night Stands? Oj, det var länge sen! Men den bruden måste vara rökt om hon tror att det blir något allvarligt efter en kul natt. Grabben är INTE ett svin om han talar om att han inte alls är intresserad av mer. För så länge allt är på lika villkor och ingen utnyttjade den andra så kan man ha kul med varandra en natt eller två.



Kram!

2009-05-14 @ 17:24:26
URL: http://lailasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0