one life down

det är tydligen en 24årig kille som tagit livet av sej här i stan inatt. jag vet vilka hans familj är, en hel hög med bröder. varför gör folk sånt? med en liten dotter dessutom...usch jag mår alltid så dåligt när jag ser sånt. vad kan ha gått så långt att nån bestämmer sej för att ta livet av sej? vad har hänt om man ser det som den enda utvägen? jag vet inte om jag skulle kunna hantera om nån av mina kompisar skulle göra det...jag skulle dessutom börja undra varför jag själv inte sett hur långt det har gått, går det verkligen att dölja att man är så olycklig att man vill ta livet av sej?

nej usch och fy. sluta upp med såna dumheter. det finns alltid en bättre lösning!

Kommentarer
Postat av: MARIA

jaa eller hur!:P världens fulaste kille

2009-01-04 @ 17:12:29
URL: http://maarlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0