alla hjärtans dag

och det är lika hysteriskt som alla år. affärernas skyltfönster är rosa/röda och fullproppade med hjärtan och sånt. man blir lite trött av det.

egentligen har jag väl inget emot den dan, det är mer det att är man i ett förhållande, då har man världens press på sej att hitta på nåt. och är man singel blir man betraktad som loser. det är liksom en loose-loose situation. jag som nu råkar vara i ett förhållande, ska jobba i helgen, så jag lär inte kunna hitta på så mycket. gör det mej till en sämre mänska på nå vis? eller om vi säger såhär, gör det mej till en sämre mänska att jag faktiskt inte bryr mej att jag ska jobba och inte kan hitta på nåt? nej skulle inte tro det va. jag orkar bara inte bry mej om all hysteri kring alla hjärtans dag :)

därmed inte sagt att jag skulle tacka nej till en romantisk middag för 2 följt av en massage ;)


bild från nyttadesign.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0