last night

japp, sista natten på ett tag nu. så skönt!! kroppen blir helt knasig av att jobba natt, allt blir liksom förstört. men det blir fina pengar till london sen, så jag klagar inte ;)

har faktiskt varit lite körigare inatt än det brukar, men nu har alla lagt sej, så nu ska det väl vara hyfsat lugnt.

så var det väl dags för det obligatoriska bloggkollandet nu då ;)
varje gång jag jobbar natt, och det är lugnt, så blir det automatiskt att jag kollar runt bland massa bloggar för att se om jag hittar nåt intressant. det finns faktiskt en hel del intressanta, men sen slår det mej alltid som en fet moderat, att "ojdå, en 17åring är inspirerande".
den insikten är lite jobbig, jag vill bli inspirerad av äldre människor!! eller är det kanske så, att 17åringar är dagens "äldre människor"? "lyssna på mormor nu, hon har erfarenhet och har varit med om saker som inte du har", så har det väl alltid låtit. "lyssna på den här okända människan som skriver om sitt liv och kläder, hon vet vad hon gör!", är det så det låter nu?

har bloggvärldens 17åringar tagit över mormors status som livsorakel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0