the election

jajjemen. idag är det dags. the big day. dagen D. presidentval i usa alltså. världens viktigaste val? tja vissa säger det. och eftersom det påverkar så gott som hela världen så är det ju inte helt felaktigt. dock stör det mej lite att usa ska ha den makten, menmen. lika bra att göra det bästa av situationen, så därför hoppas jag på obama. och tror, hur skulle mccain kunna vinna liksom? bush lyckades ju förstöra republikanernas rykte. förvisso skulle väl obama räknas som moderat här i sverige, men av 2 onda ting så är han ju att föredra...

så lite valvaka lär det väl bli ikväll, det är ju faktiskt rätt intressant!!!
vilket mina polers säkert inte håller med om, men shut up på er!! :P
jag och resten av världen kommer kolla iaf ;P

men nu är det min tur i duschen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tittade faktiskt på valet :D fast jga somnade när obama höll seger tal :P

be proud! :P

2008-11-10 @ 20:30:10
Postat av: Mirre

just det, är mirre som skriver :P

2008-11-10 @ 20:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0