torsk på GW

Den här sommarn har jag gjort en upptäckt. Eftersom jag är en stor boknörd lånade jag lite böcker av min mamma inför sommaren. Bland annat några GW-böcker. Och det var kärlek vid första ögonkastet. Har väl alltid gillat GW, men aldrig läst nåt av han. Men nuså. Och han levde verkligen upp till mina förväntningar. Och har lite skön självdistans verkar det som. Så ännu ett stort plus till GW! ♥

Hans böcker är alldeles lagom spännande för att även en fjolla som jag ska kunna läsa dom utan att bli alldeles skrajsen!


Kommentarer
Postat av: w a z u p / ♥

åh, tycker jättebra om hans böcker :) dock är jag inne i en period då jag lyssnar mer på ljudböcker än läser, men de är kanon på det viset med!



Ser att du läser beteendevetenskap i Eskilstuna, funderar att söka dit till våren :) sååå, jag är lite nyfiken.. trivs du bra? :)

2011-09-09 @ 18:54:46
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0