onsdag

Så var dagens måsten avklarade. Tränat och skrivit klart första delen på den här kursens hemtenta.

Ett litet tips bara...som otränad ska man inte köra jympapass 3 dagar på raken, och på tredje dagen gå på ett tyngre pass. Jag orkade inte ett skit, kroppen var helt stum, och nu gör ryggen så ont så jag kan inte räta ut den. Oh happy day. Menmen...man lär väl av sina misstag.

Eftersom dagens måsteplugg är avklarat, ska jag nu slå mig ner med en pedagogikbok heeelt för nöjes skull. Eller nja. Har läst klart den, men ska väl läsa igenom kapitlet som hör till morrondagens föreläsning en gång till. Så jag har stenkoll liksom. *guldstjärna för duktig student - ja tack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0