fredag

Ja så var det fredag igen. Det går så fort. Men det är jag glad för, för då har det snart gått 2 veckor och jag ska åka hem igen :)

Dagen idag består av skola, och lite mer skola. Sen tänkte jag klämma in ett jympapass. Så det blir en lång dag. Inte mig emot dock, hellre det än att gå hemma och dra!

Eftermiddagen idag är lite lätt ångestfylld, det är infoträff för att vi ska kunna välja inriktning till våren. Jag avskyr såna beslut, beslutsångest är liksom mitt andranamn. Vad det än gäller ligger det alltid och maler i bakhuvudet om det hade blivit bättre om jag valt nåt annat, vad det än gäller. Men det blir nog bra.

Kommentarer
Postat av: Monireh

Jympapass?! nuså... ;) Kan inte någon snälla filma å posta till mig :D hehe

2011-09-23 @ 16:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0