lonely weekend

Dags för en totally lonely weekend. Lite trist, men sjukt välbehövligt. Insåg att det finns ruskigt mycket kurslitteratur att deala med. Lär ju se till så jag kan släppa allt plugg nästa helg, kan ju inte sitta med skolböcker när jag ska öppna paket! hehe

Är idag rätt glad att jag har mitt lilla ica-kort. Eftersom jag har en födelsedag coming up får jag en gratis prinsesstårta tack vare det :D Vuxenpoäng lönar sig på många sätt, hehe.

Mycket märkligt att det är första advent om 2 dagar och det är nästan 10 plusgrader ute. Jag är lite delad i vad jag tycker om det. Egentligen älskar jag snöiga och kalla vintrar, så lite snö nu snart skulle jag bli glad över. Å andra sidan gillar jag när tågen går hyfsat i tid, och jag kan ta mig runt på cykel utan problem. Så en liten kompromiss med snö till jul kanske kan vara på sin plats iaf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0