at work

Det rullar in lite pass då och då. Inte alls dumt. Trevligt med extra pengar inför sommarn! Har dessutom tjuvkikat lite på deklarationsgrejorna. Vågar dock inte tro på det förrän jag får det på papper hem, hehe. Men tjohoo om det stämmer! "prisa gud, här kommer skatteåterbäringen" med stoooooora bokstäver! Sjukt bra tajmat eftersom csn inte betalar ut nåt på sommaren. Man är rätt körd i juni annars...hinner ju knappast jobba ihop så mycket i maj att jag får ut nån riktig lön i juni...

Sommarjobb känns dock bra. Nytt ställe. Bättre tider. Eventuellt lite lediga dagar i sträck här och var. Känns inte alls dumt. So...saker rullar på :)

Icke att förglömma, katchingade in ett vg på forskningsmetoden! Vilket betyder att jag so far fått vg på alla kurser jag läst sen jag började på programmet. Kunde ju kännas värre ;)

Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0