torsdag

Ok, så yogan gav mig träningsvärk. Who knew?

Stressmonstret har nu officiellt anfallit mig. Att ha 2 hemtentor, ett grupparbete + redovisning dom närmsta veckorna, och samtidigt nervöst vänta på tentaresultat funkar tydligen inte riktigt i mitt huvud. Att vänta på ett tentaresultat och ta för givet att det kommer gå åt helvete eftersom förra tentan gjorde det är inte direkt uppmuntrande. En komplettering till just nu skulle dessutom paja både självförtroende och tidsplanering. Så, nej. Jag vill inte riktigt vara med nu. Nån som har ett hål jag kan få lägga mig i tills den 13 januari kl 16? Kan ju inte påstå att jag är extremt sugen på jul nu. Kan vi inte skjuta upp julen tills allt är klart för den här terminen? Superbra idé tycker jag!

MEN, nu kommer ljusglimten. Det finns ju dom som går såna utbildningar där det är såhär hela tiden. Det gör ju inte jag ändå, får jag ju erkänna. Lika bra att vara positiv!

Vill man muntra upp sig lite kan man ju också kolla igenom dom bilder man har med sina favoritflickor. Svårt att låta bli att flina när man ser sånt här! hehe

Kommentarer
Postat av: M

haha herregud kvinna.. inte offentliggöra mina låååånga tunga :P

2011-12-22 @ 10:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0