springtime

Ja ojdå. vad hände? Helt plötsligt så var vintern borta och våren här! Har suttit ute i en solstol och pluggat i helgen, inte alltför dumt!

Har dragit på mig en jävlig förkylning dock. Orkar absolut ingenting. Städade imorse, och dog lite efter det. Det tog verkligen alla krafter jag hade. Men har ju inte tid att vara sjuk, ett missat seminarium kan vara avgörande för hur det går med hemtentan känns det som. Vill inte missa något som kan göra skrivandet enklare och smidigare. Har kommit på att jag gillar pedagogik iaf. Hade det varit nu vi skulle välja inriktning, så är det mycket möjligt jag hade valt just pedagogik. Lite märkligt egentligen, för just pedagogiken var det jag minst såg fram emot. Och nu älskar jag det. Life is strange sometimes.

Ska göra ett sista ryck nu. Vill beta av så mycket litteratur jag kan nu när jag har några lektionsfria dagar, så jag kan lägga läsandet lite på is i påsk när jag ska åka hem och kramas med bästa boyfriend. Som jag just nu är extremt glad att jag har. Just han, och ingen annan. Sådeså.

På det stora hela, livet är gött just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0