sol, avlopp och plugg

Dagen började med avloppsrensning. Så äckligt så jag ville spy, men det funkar inte att få ett översvämmat handfat varje gång jag sätter på kranen. Tänkte jag passar på när jag är förkyld och har ganska kraftigt nersatt luktsinne. Men huvva, äckligt ändå.

Har nu slagit mig ner med skolböckerna, dock inomhus idag. Failade lite med mitt utomhussittande märkte jag. Jag är inte jättebra vän med solen ibland, har lyckats bli röd. Av att sitta ute en stund och plugga. I april. God dammit. Så sitter inne idag. Hudcancer lockar inte särskilt, hehe.

Sällskap i högtalarna har jag av The Killers. Bäst.
Exempelvis Mr Brightside. Underbar. Videon är lika underbar den.
Enjoy.


Kommentarer
Postat av: Mille

Ja eller hur, avloppsrensning är fan hemskt. Hatar det.

2011-04-27 @ 10:49:00
URL: http://rormokare-lund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0