dagens ilandsproblem

Är att jag insett att jag kommer få kuta som en skottspole mellan scenerna på peace&love. Och hoppas och be för allt i världen att dom inte sätter dom bästa samtidigt. Men jävla i min lilla låda. Det kommer bli GRYMT! Kommer bli en massa tårar också, jag fixar inte bra musik, då bryter jag ihop ;)

Ja annars då?
Är tillbaka i Västerås efter 5 veckor i Falun. Lite ångest att åka ner, men känns bra nu. Jag gillar ju skolan liksom. Nörd som man är. Dessutom verkar läraren vi hade idag vara bra, så det här bådar ju gott.

Är dessutom mer vår här än i Falun, det klagar jag ju inte på! Knappt nå snö alls, enkelt och bra att cykla då, hehe.


lite såna här dagar snart tack...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0