en hel vecka

ja så har en hel vecka gått. en hel vecka har jag nu bott i västerås! och vilken vecka sen. så sjukt intensiv. och en till rookievecka är det, sen kan man fokusera lite på skolan! hehe
ska faktiskt bli skönt när "inskolningen" är över. det är så mycket nu hela tiden, så man hinner liksom aldrig andas. ska bli skönt att få lite rutiner.

första seminariet imorron, och jag är faktiskt klar med uppgiften. den ska inte vara inne skriftligt förräns på torsdag, men jag fick nå ambitiöst ryck och gjorde klart. skrev tom lite mer än vad man behövde. vet inte vad som flög i mig ;)

blir tidig morron imorron också, trots att seminariet är på eftermiddan. dom ska byta lås i mitt hus och jag vill inte bli väckt och överraskad. så det är bara att masa sig upp! tänkte fixa passerkort och sånt på skolan när jag ändå är uppe också.

det var det det!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

vad innebär det att vara beteendevetare? (:



jag är nyfiken

2010-09-06 @ 00:06:24
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0