07.51, en morgon som skulle varit en sovmorgon

ja, idag är alltså en sån dag jag skulle haft sovmorgon, utan att ens ha något skolarbete att göra. var beredd på att dom skulle höra av sig från jobbet dock, det hade varit välkomna pengar. men inget jobb, istället är jag uppe på tok för tidigt för att invänta vaktmästare. en av mina största fasor är att bli väckt, "påkommen" i duschen, osvosv av just vaktmästare. man vet ju för tusan aldrig när dom kommer! så jag är uppe och duschad, vilket betyder att iaf några av orosmomenten är avklarade. men ändå. hade hellre sovit, hehe.

lite musik såhär på morgonkvisten piggar ju dock upp,
meet me halfway - black eyed peas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0