höstkänslor

går ju inte att komma ifrån att man får lite myskänslor i det här vädret. regn bara regn. fast det gör mig inget, jag gillar hösten! inga krav på att man MÅSTE ut och göra saker bara för att det råkar vara fint väder...man får en himla massa gjort hemma, och man kan mysa i sig en varm och skön kofta och tända ljus...underbart ju! visst är sommaren härlig den också, men jag är inget stort fan av sån värme egentligen...så eftersom det nu faktiskt har varit en väldigt varm och fin sommar så gör det inte så mycket att det nu blir sämre väder :)

speaking of myskänsla...här är en av dom bästa myslåtarna ever:

hallelujah - jeff buckley (han gör den bäst tycker jag...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0