stoppa tjuven!

jag och älskling promenerde lite på stan innan, då det helt plötsligt kommer en ung kille kutande, med en påse tryckt i famnen. efter kommer en man i kanske 40årsålders rusande, skrikandes "stoppa tjuven!". en tant försökte ställa sej i vägen, men han kom undan ändå...vet inte hur det gick efter det. men hursomhelst så var det det mest spännande som hänt mej på länge, hehe.
men frågan är, ska man bara ställa sej i vägen? är man feg annars? för jag vet faktiskt inte om jag skulle våga..jag menar, kommer det en kille i full fart, nog fasiken hade jag flugit omkull!!

Kommentarer
Postat av: Peter

Klart man ska.. skadar man sig får man fett med kosing på försäkringen, eller så stämmer man pungen av den som sprang över en.

2009-11-04 @ 23:43:51
Postat av: Anonym

hahaha :D

2009-11-06 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0