lycka i en golfboll

ja herrejisses. en av dom bästa kvällarna ever! green day är GRYMMA live :D började bara gråta en gång faktiskt, tycker jag var riktigt bra gjort, hehe. menmen, det var lycka i en gigantisk golfboll det :) det gjorde ju inte saken sämre att vi hade underbart bra platser!!! knappt 50 meter från scen, grejt!!

lyckades råka ut för en komplett jäkla idiot också. vi hade ju sittplatser, inte för att det blev så mycket sittande, men ändå. och då kommer det en kille, närapå utklädd till tjej, och ställer sej på min plats, rakt framför mej. vilket då leder till att jag inte såg ett skit. jag petade på han och frågade om han hade tänkt stå där, varpå han börja babbla nåt om att han skulle varit backstage, men att det inte blivit så. jag undrade i mitt stilla sinne varför det var mitt problem, och sa åt han att flytta på sej för han stod ivägen. men nejdå. så jag sa till han igen: "-alltså flytta på dej, du står ivägen, jag ser ingenting!". varpå han ger mej en överlägsen blick och ett "-nej".

menmen, det var ju min plats, och jag har väl rätt att utnyttja den som jag vill, så jag började helt enkelt shaka loss lite. med en hel del tillstötningar på idioten. det hela slutar med att han boxar till mej på armen och surt går därifrån.

men hur dum får man va?? han kan ju för i helvete inte ställa sej rakt framför mej. har jag betalat för den platsen ska jag ju för tusan ha det jag betalat för!! sådeså ;)

men hursomhelst, en underbar kväll var det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0