showtime

hehe ja här är dagens små presenter ;)
det är inte värsta roliga grejerna, men bra-att-ha-saker! när jag och resten av min klass stod och väntade utanför föreläsningssalen hade det precis varit nån tandkräms/munsköljs/blabla-demonstration precis där, och dom höll på att plocka ihop, och sa att vi kunde komma och plocka på oss. först var det väl lite tveksamhet bland alla,men till slut så invaderade vi deras bord ;)

det var tandkräm, tandborstar, munskölj, tuggummin och såna saker. och av nån anledning dalahästar i choklad...men iaf, nu behöver jag inte köpa sånt på typ ett år ;)


ballerinan är från ica maxi, fick ett sånt litet paket i kassan :D så dom ska jag mumsa på ikväll...mmmm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0