söndag

och ännu en dag på jobbet!

gårdagkvällen i grycksbo var så trevlig så, dock var det nog inte så smart att sitta ute hela kvällen...nog för att det var infravärme, men det täckte inte hela altanen, så jag satt där påpälsad med jacka och allt tillslut, och var ändå helt iskall när vi kom hem :(
dessutom tror jag det satte sej i näsan, är lite täppt, halsen känns konstig, och är allmänt trött, orkar typ ingenting...höll på att dö av cykelturen till jobbet bara! så brukar det inte vara...men inte fan tänker jag vara sjuk till peace & love heller!!

och sista klagandet nu då, men rygg gör förjävligt ont. hela överdelen typ knyter sej och knyter sej och knyter sej!! vissa stunder gör det så ont så andan liksom går ur en! det är hemskt :(

menmen. enough complaining. work has to be done!


Kommentarer
Postat av: Monkey



Hoppas du inte blir sjuk :( inte kul att missa P&L ju hehe. Jag hade så gärna velat gå på de.. men jag börjar jobba imorgon så det skier sig :/

2009-06-21 @ 14:18:02
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: Monkey



ja det är lite trist.. men du får ha det underbart på P&L i alla fall :D

2009-06-22 @ 06:35:22
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0