puh

hehe ja det bidde en lite mer flängig dag än det var tänkt. från 14 fram till 21 var jag bara ute och snurrade runt på saker! lite shopping, kastade ett öga (ok, jag kollade hela) på mösspåtagningen, lite kupolen, lite fika, och sen var klockan helt plötsligt nio...men en så trevlig dag så :D
lyckades dessutom hitta lite trevliga sommarkläder!

ska se om jag kommer ihåg att lägga upp lite bilder från mösspåtagningen imorron. someone remind me pliz?
när jag stod där och kollade längtade jag tillbaka som tusan, men sen slog mej en annan sak. jisses vad jag inte längtar tillbaks till känslan att inte veta vad man ska göra sen till hösten!! den där tomma känslan som infinner sej på måndan efter studenten, när 12 år av ens liv är avslutade. hela ens liv som man vet om det har poff gått upp i rök!! det längtar jag INTE tillbaks till!!

så jag ska inte klaga för mycket, har det rätt bra nu! jobb, en helt egen älskling, egen lägenhet...je, life ain't that bad ;)

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Nemeeen : ) HIhi! Den har jag faktiskt på mig idag : )

2009-06-09 @ 11:29:59
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0