activities for rainy days

finns det nåt bättre att ägna sej åt en sån här regnig dag än att städa riktigt ordentligt? det är iaf vad jag och älsklingen ägnat oss åt i nåra timmar nu!! och rent och fint blev det :D
och hungrig blev man, så det får bli en sväng till nånstans där man kan köpa nåt att äta strax...hehe

igår kväll var vi och såg "baksmällan". den var riktigt rolig faktiskt, men jag har hört så himla bra saker om den, så jag trodde den skulle vara världsomvälvande på nå vis...ska inte säga att jag blev besviken, för den var bra, men den var inte vad jag trodde ändå, på nå vis :P
men jag rekommenderar den absolut!! speciellt kinesen var så bäst..."suck my chinese balls!" (ja min humor är barnsligt låg ibland, hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0