söndag

hehe lite dålig update idag, I know. jag har inte vart hemma nämligen. har bland annat råkat ut för en förjävlig biltur där vindrutetorkarna pajade. inte så jäkla kul i regn som sen övergår till snö!! så länge det inte körde om nån gick det väl ok, men en jäkla lastbil körde förbi och stänkte ner heeeeeela vindrutan med snö och slask så ett tag körde jag i 40 km i timmen. på en 120väg. wohoo.

men I made it home levande, och sitter just nu hos älskling och ska dricka te och äta bullar ;P

har dessutom förkylning nr 2 för i år på g tror jag. näsan har täppts gen mer och mer under dan, och hosta har jag fått. lite mindre kul, men what to do?

men nu ligger bullarna där och skriker på mej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0