handikappad!!

först nu, kvart i 3 på eftermiddan, har jag kunnat logga in här. det har inte gått att komma in, har bara stått att sidan inte kan visas!! då känner man sej lite handikappad. eller så är det bara fruktansvärt tragiskt att man närapå bryter ihop av en sån sak :P

världens slappdag idag. sitter fortfarande i morronrock ;P

tveksamt om kvällens utgång är det också, emmy mår inte helt bra :(
och ingen idé att jag frågar om nån annan vill gå ut, ingen annan av mina kompisar är direkt ebba grön-fans. och varför gå och lyssna på ett ebba grön-coverband med nån som inte tycker om den musiken? kinda stopid I think. älskling är inte heller tillräckligt frisk för att hänga med. han gillar ju dom annars. god dammit.

fast å andra sidan. en kväll med älskling och hyra film är inte heller helt fel :)
så får la se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: Jaa, jag blir tokig på henne!

2009-01-10 @ 14:59:52
URL: http://sicajes.devote.se
Postat av: Olessia

jag har inte heller kunnat logga in

2009-01-10 @ 15:01:17
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0