frustration!!!

jag är såå duktig så och är ute i god tid och införskaffar böckerna jag behöver till skolan. en av dom är på väg hem till mej, inga problem där. problemet hör till den andra boken. jag får inte tag på den!! den finns ingenstans!!!! inte en förbannad jäkla sida som säljer kurslitteratur har den!


antingen ser det ur såhär (lägg märke till min fiiiina pil längst ner), eller så finns den inte bara helt enkelt. inte ens förlaget har den. menar dom verkligen att man ska han en bok man inte får tag på?? ska då 30 pers dela på 2 biblioteksböcker plus 1 kursref?? omöjligt. men det är högskolan dalarna i ett nötskal.

ja, jag är lite arg.
ska ner på stan och höra om den finns på akademibokhandeln, eller om dom kan beställa den åt mej. det är mitt sista hopp. jag har dessutom mejlat kursansvarigeom problemet. gah!

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag tror bestämt att din blogg är lite trasig? Vart tog purjolöksinlägget vägen? saker och ting ser ju lite knasiga ut.. If ya know what i mean?



Ha en lövley dag

2009-01-30 @ 06:16:37
Postat av: Peter igen

Det var visst inte bara din blogg som fått frispel, utan alla bloggar på blogg.se.



Så ta inte åt dig av förra inlägget ;)

2009-01-30 @ 07:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0