säter nästa?

inom ungefär 10 minuter har jag blitt utsatt för både sexuella trakasserier och en rejäl förlämpning.

det började med att jag satt på huk och hjälpte en boende med kläder, och han sitter tydligen och tittar ner i min tröja (som för övrigt inte ens är särskilt urringad!!)

-"men nu blir jag ju alldeles upphetsad av dina bröst!"

hade det kommit från vemsomhelst utom just han så hade jag blitt fruktansvärt äcklad och nog tagit lite illa vid mej, men det går inte att göra det när det är just han som säger nåt sånt, man är liksom så van, haha.

förolämpningen kom strax efter av samma person:

-"men du verkar ju vara klar för säter ju"

hahaha. tja, han har väl inte fel kanske ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0