första skoldagen avklarad

and I löööööved it :D
tihi

sååå intressant, och riktigt bra lärare!! han började med att visa ett youtubeklipp ;) och sa han kommer fortsätta spela musik sådär då och då. så det här bådar ju gott!!

dessutom pratade han om att det inte gick att få tag på den ena boken vi skulle ha, och att det var en student som mejlat och upplyst honom om detta, så han hade gått in och letat men sett att den ju inte gick att hitta, och då tagit bort den. och vem hade skrivit mejlet?
jo jag!! moahaha

dagens egokick ;)

dessutom fyndade jag på bokrean! 369 kr tjänade jag in minsann!!

kan dock inte lägga upp några bilder eftersom jag smart som jag är har kamerasladden 1 km bort. will come up later though.

toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0