cykelhelvete

men god dammit. ja nu är kedjan där den ska vara, så jag tog och pinnade hemåt från mamma. och du slutar växelfanskapen att fungera. dom typ fryser. dom gör det lite då och då, vilket betyder att jag är fast på en växel, vilket kanske inte är så kul när man bor i en stad där man ofrånkomligen behöver ta sej upp för en backe vart man än ska. dammit. jag är inte så förtjust i min cykel. den funkade bra tills det blev kallt ute, då liksom brakade allt ihop. får se om jag kanske går tebax och slänger upp garantin i ansiktet på dom så jag antingen får pengarna tebax eller så får dom fixa den. god dammit. gaaaaaaaaah!!

ja jag är lite arg.

men nu är jag hemma iaf. eller typ hemma. mjuff.

Kommentarer
Postat av: Peter

Jamenfiifaaan.. det var bättre förr, då kunde man ta sparken, men se det går inte nuförtiden inte. såfort det kommer lite lite snö så är det nått jä*la miffo ute och plogar och sandar...

2009-02-01 @ 18:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0