nobelt värre

sedärja. 10 december igen. alltså nobelfestsdags. (eller som emmy brukar säga; "dom har stor fest för mej på kvällen ju!" eftersom hon då råkar fylla år idag.)
hursomhelst, jag satt här i godan ro och slängde ett öga på när alla finklädda människor knatade in och skulle slå sej ner. kul att se vad för finheter dom har på sej. so far so good. sen, helt oväntat, ser jag min mellanstadieklassföreståndare. på väg in. till nobelfesten. jag trodde först jag såg fel, men nog fasiken var det han och frugan. chock är väl bara förnamnet kan jag ju säga. om jag förstod det rätt hade dom vunnit nåt i samband med "världens barn" och då fått en plats där. så även här i bushen kan vi få glimma till och hamna på nobelfesten minsann, det finns hopp, hehe ;)

frågan är ju dock om det är så kul, stillasittande i 4 timmar och knappt ens få gå på toaletten. och vara tvungen att lyssna på en massa booooring tal. av gamla gråhåriga gubbar som har gjort nåt man inte förstår sej på ändå. mja. så kul låter det nog inte.

menmen, kul att titta på kläderna dom har på sej är det iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0