total knock down

det har ju pratats en del om filmen twilight, och böckerna den är baserad på. jag har nu lånat första boken av annis på jobbet. jag har varit lite tveksam till den, har hört så många säga hur bra den är, och att dom inte ville lägga den ifrån sej osvosv. jag var rätt säker på att jag skulle bli besviken nämligen.

men nu sitter jag här, har läst halva boken sen i eftermiddags, och vill inte lägga den ifrån mej i 2 sekunder ens. jag är totalt jävla knockad av den boken! that's one hot vampire I tell ya!! och då är det liksom en bok, och enbart beskrivningen av honom och hela kärlekshistorien gör mej totalt knäsvag. this is not healthy ;)



så hursomhelst, den infriade verkligen allt vad folk säger, och mer därtill!! tack och lov att det finns 3 till i serien...hade inte fixat om det var slut efter 200 sidor till liksom ;)

Kommentarer
Postat av: TOBBE

Hejsan.Det var ett tag sen :) Tobbe är tillbaka nu med nya krafer. http://tobiasson.blogg.se är den nya Bloggen som kommer vara byggd på åsikter. Den äldre bloggen kommer snart raderas så det är ingen idé att skriva nånting till den. :)

Hoppas vi ses på den nya bloggen.

kram

2009-08-18 @ 16:18:51
URL: http://tobiasson.blogg.se/
Postat av: Annis

Mmmmmmmmm, Edward. Vänta bara tills du läser bok nummer två, då är du kär i både Edward o Jacob. hehehe

2009-08-24 @ 20:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0