machotönt!!

jag körde mellan borlänge och falun idag, för dom som inte vet så är det en 110väg. framför mej åkte en kombi, och framför den åkte en bil ganska långsamt. kombin körde om, och när jag ska göra detsamma, och är lite mer än jämsides med den, så börjar fanskapet gasa!! jag gasar dock mer, och kommer om. men precis när jag kört in framför, kör han om både mej och kombin som precis kört om honom!!! en tyyypisk såndär som inte fixar att bli omkörd av en tjej!!

när han kört om, håller han sej en bit framför, men jag och kombin kommer båda ikapp. kombin kör om, men då ska såklart den andra föraren köra om igen, han fixa verkligen inte att bli omkörd av varken en familj eller en tjej!! han kommer dock inte förbi kombin, men låter inte heller mej köra om honom, för han håller sej i vänsterfilen!!! så vi åker där breve varann ett bra tag, tills han till slut gasar på som fan och kommer förbi kombin. sen försvinner han bort och jag ser han inte nå mer.

sen några timmar senare, hamnar jag bakom honom igen!! den här gången på en 50 sträcka. helt plötsligt gasar han på som bara den, och jag tänkte att nu ser han vem det är som är bakom. jag körde nämligen gul bil, så man känner igen den :P
vi blinkade till vänster på samma ställe, han börja blinka först, men sen när jag satt på blinkersen ångrar han sej och åker rakt fram och stannar på konsumparkeringen!!

jäkla tönt säger jag bara :P

jag hade kul dock :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0