what to do?

jo jag vet vad jag ska göra nu. gå och sova. den här förkylningen däckar mej nästan. men det är ju alltid värst i början. dock är jag lite fundersam över morrondagen. har ett 2timmars seminarium, så jag behöver ju inte vara i skolan så länge. det dryga känns mest att ta sej dit. men hursomhelst, jag är en sån som anser att om jag inte har feber, så kan jag gå till skolan/jobbet/whatever. som det är nu tror jag inte jag har det, men har ingen termometer så kan inte veta helt säkert. jag känner mej inte helt ofebrig heller, så det är nåt slags mellanläge på den fronten. så den stora frågan är, skola eller inte skola imorron? jag hoppas liksom att det antingen ska vara mycket värre, eller bättre, för att kunna bestämma mej enklast. well, sammanfattningsvis, jag mår inte bra. men jag har inte feber, alltså kommer jag troligen gå till skolan. gah. även om jag inte borde. men mjuff.

asch det visar sej imorron.

nu, gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0