sneak peek

oh yeah. här har ni en liten sneak peek på min absoluta favoritdel i min lägenhet :)  mysigheten fångas dock inte så bra med blixt, men utan blixt vart dom så väldigt mörka, så det får väl duga ändå. men som sagt, tänk det som mycket mysigare!


sen har jag en liten sneak peek på en synnerligen osmickrande bild på mej. syns det att jag inte är beredd eller?? och dessutom är jag sjuk, så don't judge me ;)
hehe godispåsen ser större ut än mej...

btw, jag har köpt plommon idag. första gången nånsin jag gjort det själv! men goda var dom :)

Kommentarer
Postat av: Sackie

Äkta 4chan-språk: På Give mee souce for teh sofa!! same: Av Riktigt snygg soffa! Var det Jysk-soffan? Pris och andra uppgifter, typ soffans mammas brors telefonnummer, nu!

2008-09-17 @ 15:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0