saandis, ett pucko!!

ja jisses. nog för att jag vet att jag är rätt klumpig och så av mej, men tom jag har mina extrema dagar ibland!! fast en av grejerna började redan igår faktiskt, jag lär nämligen ladda ner ett program till en kurs som börjar nästa vecka, så det gjorde jag igår. men jag fick det inte att funka! så jag mejlade min lärare och frågade om det möjligen var så att det inte var anpassat till vista, men han själv använder det hemma och han har vista så så var det inte. jag provade mej då fram på alla möjliga vis, men nej, ingenting. sen får jag snilleblixten att jag kanske ska öppna ett word-dokument och på så vis se om det är installerat. och vad tror ni händer? jo det funkar hur bra som helst!! vojvoj säger jag bara.

sen har jag alldeles nyss gjort nåt väldigt dumt. nämligen skurit mej på en stor glasskiva. alldeles breve nagelbandet, det blödde av bara helvete!!! så nu sitter jag med fingret inlindad i ungefär 10 lager papper, ett plåster skulle liksom blöda igenom på 2 sekunder. det dunkar i hela fingret. och det är löjligt svårt att skriva kan jag ju säga. testa själva att skriva med ett ofunktionellt pekfinger!!!

och jag har fortfarande inte pluggat nåt. gah. dock städat och diskat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0