pyssel

ja idag har det pysslats. är på bobyggarhumör ;)
under detta bobyggande gjorde jag nästan en dundertabbe. var nämligen på väg att hamra på samma finger jag massakrerade tidigare. smart va?? fingret gör för övrigt rätt ont fortfarande, dock rinner inte blodet längre. men det får bli plåster i några dar nu, annars kommer jag ju bara stöta i det och så börjas det igen!!

sen har jag på nåt synnerligen skumt sätt lyckats med att ta bort papperskorgen på skrivbordet på datorn. hur i helvete gör man det?? allt jag tryckte på var "töm papperskorgen", sen var den borta. jag sökte och letade överallt, men nöööthing. så ääälskling, kom hit och hjälp mej ;)

men nu ska jag nog pyssla lite mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0