märks det att jag har tråkit eller??

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: oh no :)
2. Är du lycklig?: jajjemen!!
3. Är du uttråkad?: litegrann ja, därav ifyllande av detta frågeformulär
4. Är du ledsen?: nej, bara uttråkad
5. Är du italienare?: hehe nej...
6. Är du en cooling?: hell yeah!! ;)
7. Är du från irland?: inte det heller
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? never were, never will, one is just enough, who needs 2?

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nja, attraktion: ja, riktig kärlek: nja...
2. Har du någon gång blivit sårad?: jao...har inte alla det på nåt sätt?
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: oh ja, ofta nuförtin :)
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? jaa...vem har inte det i sin ungdom :P
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? ja inte låter man väl bli det när man är med den man tycker om mest i hela världen?
6. Har du haft en hemlig beundrare?: hmm...ingen aning, that's the point, right? :P eller jo kanske förresten...fast så hemligt var det väl inte...det kom fram...haha
7. Är du kär?: well...jaaaaa :)
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: vet inte faktiskt, alltså gärna festen och klänningen, men själva innebörden kvittar...man kan väl leva med the love of your life utan att vara gift!
 
TVÅ ALTERNATIV
2. Hår eller ögon?: hår! jag vill inte kunna spegla mej i min killes huvud!!
3. Katter eller hundar?: Hund!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner, kvalitet före kvantitet :)
5. Tv eller internet?: haha för beroende av båda för att kunna välja ;P
6. Coca-Cola eller Pepsi?: pepsi, fast hellre mjölk ;)
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: variation förnöjer
8. Pengar eller lycka?: lycka, men jag tror inte man kan vara fullt lycklig om man ligger och oroar sej hela nätterna för att inte kunna betala räkningar/köpa mat osv, så pengar i lagom dos tänker jag inte förneka att jag tycker hjälper lyckan på traven!!
9. Dag eller natt?: hmm...tja säger väl variation förnöjer på den också då :P
10. Msn eller Mobil: mobil tror jag, där har jag ju dom som räknas "på riktigt"...

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?: aldrig försökt
2. Brutit ett ben?: nej...konstigt nog med tanke på hur klumpig jag är!!
3. Gjort nåt du ångrar?: haha jodå...men jag försöker att inte ångra saker!
4. Hoppat Bungee Jump?: nope
5. Ljugit för någon du tycker om?: vita lögner drar väl alla?
6. Ätit en hel tårta?: nepp
7. Gjort bort dig offentligt?: haha varje dag...fast jag brukar oftast skratta åt mej själv när jag gör nå "pinsamt" så jag anser inte att jag gör bort mej :P
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: har inget "riktigt" ex faktiskt...så vet inte vad jag ska svara riktigt
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja, fast inte mitt eget
10. Velat försvinna?: ja...alla har väl sina svackor

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: Mamsen :)
2. Telefonsamtalet du fick?: världens bästa J :) förutom jobbsamtal då, men det räknas inte eftersom dom inte är till mej personligen...
3. Personen du var med?: tja jag åkte direkt hem ensam efter jobbet så det var oline på jobbet :)
4. Roligaste grejen som hänt?: händer roliga saker hela tiden!!!
5. Personen du smsade: Blunder!! vem annars? haha
7. Du skrev till på myspace?: varför skulle jag skriva till nån på myspace?
8. Du kommenterade?: kommenterar saker så gott som hela tiden, hehe
9. Du tillbringade natten med?: samma svar som på fråga 2 :) om man inte räknar pingvinen då eftersom jag sov hemma inatt...
10. Du kramade?: världens bästa igen då :)

sådärja, nu slipper ni mer onödig fakta om mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0