ljus i mitt hus!!

ja det var då f** på tiden att jag fick upp lampan i hallen!!! jag kom på snilleblixten att jag kunde klättra upp på min byrå, och de funka :D så nu är jag glad, hihi.

har faktiskt hunnit med en hel del idag. tagit ut pengar till lördag, skrivit ut en maaaassa papper hos mamsen, varit på biblioteket, och skruvat upp lampan. och klockan är inte ens ett ;)

vad jag dock inte hunnit med än är att plugga, vilket är vad jag ska göra nu.

på tal om att plugga, cyklade förbi vad jag hoppas var högskolans nollning innan. det var nunneklädsel, och älvor, och en massa sånt skumt, och sjöng och skrålade gjorde dom!! kul att se faktiskt :)

men nu, skolböcker!!

eller lunch först kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0