kallt!!!

ja nu är klockan strax halv tio, och det är 4 grader ute!!! sviiiinkallt I tell ya!!! tack och lov att jag har glömt en kofta hos älsklingen så jag har nå varmt att ha på mej på vägen hem :)
mössa och vantar har redan sin självklara plats i väskan, och har haft ett litet tag. i min nya fina väska, hehe.

körde förbi ett polisgäng för en stund sen, dom hade tagit ett par i en bil, och gick och sökte med ficklampa på gräset breve vägen. så troligen har det där paret slängt ut nåt dom inte vill att polisen ska se, jag vart såå nyfiken :P

men nu är det dags för kisspaus, och sen nötter och apelsin-mer :D

och sist men inte minst, sackie has a guuuuurlfriend, sackie has a guuuurlfriend ;P
vem ska jag nu mobba??? gah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0