hurt

jag har ett problem. jag är alldeles för lättpåverkad av musik. men det finns en låt som jag mer eller mindre bryter ihop varenda gång jag hör. på ett bra sätt alltså, den var just på mtv, och jag började seriöst nästan gråta. det gick rejäla rysningar genom hela kroppen. jag trodde först jag såg fel också, för dom brukar inte spela den. så förstå min (o)lycka. här är den iaf.

nu får ni johnny cash-fans säga vad ni vill, men nine inch nails gör den bättre. så är det bara. och dessutom är det ju dom som har gjort det, men jag tycker dom får för lite cred för det. cash har liksom tagit över den. även om hans version är helt ok den med :)

nu ska jag gråta lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0