facebook-suuurfin'

ja vad göra annars liksom? slutar om drygt en halvtimme och har inget bättre för mej. om jag sysselsätter mej med saker slipper jag sakna folk iaf :/ eller så mycket iaf...

ska dessutom upp och jobba kl 7 imorron, känns ju lite småsegt. men det är helt frivilligt, hade lika gärna kunnat få jobba kväll, men insåg att hela dan blir förstörd om jag skulle börja 13.30, så då väljer jag ledig eftermiddag istället :) ska försöka hinna få lite pluggande gjort.

är lite ilsken på mina lärare btw. jag behöver frågor som dom inte lägger ut!! jag har tom mejlat och påmint, och fått till svar att dom skulle göra det. men still NÖTHING!!! jag blir TOOOOKIG!!!! högskolan dalarna suger på såna här saker. som fan. nån som inte håller med?? enda gången det funkat som det ska var när jag läste eng b-kursen. då var dom jättebra på att svara och faktiskt göra det man bad om. men inte nu nej. god dammit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0