early morning

och jag är uppe. klockan är inte mer än 08.08 (hehe bra tajming), och jag är uppenbarligen up 'n walking. vet ni varför? jajjemen, det är jobb på g. men helgmornar är så lugna så därför sitter jag och utför lite meningslöst surfande istället. alla ska liksom inte upp samtidigt, så här är så skönt så. dock skulle jag behöva lite fart så jag kommer igång, är alldeles för trött egentligen!!
hade svårt att sova igår, drygt när man ska upp före 6!! och det hela blev inte bättre av att nån snubbe skrek utanför mitt fönster. alltså inte några ord ens, utan bara ett vrålande rakt ut!! han skrämde halvt livet ur mej! sen var det nåt som lät i lägenheten, så då vart jag lite skrajsen. ingen bra kväll/natt med andra ord. men till slut sover jag iaf. varpå jag vid 01.54 tror jag det var, blir väckt av ett sms: "är du på harrys?". *suck*. vart väckt natten före vid samma tid också. what's up with people??

anyway, nu vill jag bara att dagen ska ta slut så jag kan åka hem och möblera lite i min nya väska ;)
ska hinna med att läsa resterande 10 sidor fonetik jag har börjat på också. due by tuesday, oh yeah. och lär börja på nästa bok också, om bara lärarna behagar lägga ut frågorna nångång. annars är det då inte mitt fel att jag inte kan svara på dom ordentligt!! jeje, ska inte lämnas in skriftligt iaf...

och tydligen så ligger min gymnasieskola risigt till, trodde det bara var human som riskerade att läggas ner, men tydligen hela skolan. dammit. har iofs varit prat om att bygga nåt, konserthus (?) eller nåt i läroverksparken. vaaarför undrar jag??? typ enda stora och fina parken i stan, och den ska dom förstöra!! och dessutom ta bort en skola där så gott som alla elever faktiskt trivs...gah!! vart är världen påväg.

och nu bara babblar jag. ska gå nu.

toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0