dagens medhjälpare

ja det är jag det :D inget storhetsvansinne här inte, ooooh nej. vad jag syftar på är att jag har hjälpt min mama att välja ut en ny mobil. när hon sluta sitt gamla jobb försvann även mobilen med jobbet, och på det nya kan hon inte ringa privatsamtal på jobbmobilen, så då bidde det införskaffning av en ny sådan. och jag fick äran att vara med och se till så hon gjorde ett bra köp :) med bra köp menas en relativt billig mobil som man kan ringa med, allt annat kvittar. dessutom skulle det införskaffas kontantkort, även detta hjälpte jag till med. eller alltså, dom på onoff (smygreklam :P) fixadde ju själva kontantkortet, jag bara sa vad jag tyckte hon skulle ha för operatör. och enligt min åsikt är min mama en riktig teliaperson (smygreklamen fortsätter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0