craaaaappy day

crappycrappycrappy day. ja fy för. mitt humör är ungefär som vädret. och för er som inte kopplar så regnar det just nu. det var ju så fint imorse!!!

har haft en fonetiklektion där jag insåg att jag typ inte fattar nåt, medans dom andra verkar vara värsta proffsen!!
tydligen behöver man ha fax/scanner för en av tentorna. wtf????
det regna en massa när jag skulle åka hem.
det gick inte att skriva ut papper som jag VERKLIGEN behöver.
färgen i skrivarn håller på att ta slut.
folk var i vägen överallt.

need I say more?

en positiv grej dock, tentorna jag ska ha där bla fonetiken är inblandad är hemtentor, vilket betyder att man får använda böcker.

nu ska jag tröstkolla på sex and the city. vetetusan om det blir nå pluggande ikväll.

tvättar också btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0