brutalt uppvaknande!!

ja ni må tro jag vart förvirrad imorse när jag fick ett meddelande kl 7. jag undrade vad fasiken det var som hände, sen slog det mej att det nog var mobilen som pep, och mycket riktigt. i inkorgen låg det ett prydligt sms om jobb idag 7-15. när jag väl samlat ihop mej lyckades jag tom få iväg ett ja-svar, och som tack för det fick jag tillbaka "du är en ängel", hehe. well, jag behöver pengarna och jobbet behövde folk, klart jag ställer upp ;)

sen skall det hem och pluggas. och fixas lite med foton och grejer tror jag, nu är jag på pysselhumör :)

förhoppningsvis kan jag gå hem redan om en halvtimme, moahaha.

men nu, back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0