6 timmar och 6 minuter kvar

sen får ja åka hem och sova :D
jobbar minsann. och sitter och surfar runt fast jag borde plugga lite istället. fast har faktiskt pluggat en del, så helt dåligt samvete behöver jag inte ha.

alltså det har hänt något. helt plötsligt fick folk antingen barn eller så har dom förlovat sej. bara nu det senaste året. hur i helvete gick det till?? har jag missat något?? what's the rush liksom? jag är bara så förvånad att alla bestämde sej för att göra sånt nu på en gång, samtidigt. ingen av dom närmaste har fått barn iofs, men folk runtomkring liksom. dock verkar det bli 2 bröllop nu inom ett år. helskumt. men trevligt :)
jag är chockad helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0