what I've done today

jo jag har så mycket som jobbat. kaosigt på morronen eftersom hon jag skulle jobba med var sjuk! dessutom fanns det tydligen ingen tillgänglig som kunde hoppa in, men det löste sej tack vare räddande John. schysst av han att hoppa in fast han inte var tillgänglig egentligen :) dessutom är ju han också gammal humanare, haha :D

efter jobbet bar det hemåt för att hämta mammas grejer som hon hade i min frys, eftersom hennes hade råkat haft dörren öppen ett tag. sen flänga tiilbaks till mamsen, och sen hem igen, där ett välförtjänt skumbad väntade!! i badet hade jag mina all time favourites, bubbelbitar från lush :)

                                                    
biten med den lilla rosen i använde jag idag :) (den till vänster) men det är dom 2 jag har för tillfället. men fler är mer än välkomna ;)
dom är helt underbart bra, luktar gott, och skummet varar jättelänge!! man behöver dessutom inte alls ta särskilt mycket, så dom räcker ett bra tag!! sen kan man ju ha gott samvete för att dom är både vegan/miljö/allting-vänliga :) rekommenderas starkt!!

det behövdes efter min ilska på min granne igårkväll, hon hade fest, och dom körde singstar. och vrålade. och dunkade i golvet. och jag skulle upp och jobba kl 7 imorse. men som tur var gick dom ut på krogen efter ett tag!

men nu ska jag njuta av mitt te, och sen nog gå och sova tidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0