tom i huvet

ja nu var det tomt i huvet. känns som att nån dragit ut proppen och det bara *poff* rann ut, hehe.

sitter hemma hos min sweetie nu och väntar på att han ska komma hem. han är och leker med sin båt. jag vill kramas!! nu!!

ska upp tidigt till skolan imorron minsann. och jag "fasar" inte för det som jag gjort tidigare, har liksom börjat komma in i det nu :)
kändes såååå bra idag på seminariet också, dock var det phonology som gällde då, inte litteratur som imorron. vad phonology är tänker jag inte ens börja förklara, för det är först idag det liksom börjar lossna och jag känner mej inte fullt så dum längre.
jag brukar alltid säga att flummerier är inte min grej när det gäller skolan och sånt, filosofi var sååå inte mitt ämne i gymnasiet, men nu föredrar jag faktiskt litteraturen, som är lite småflummig, och improvisationistisk. dock har jag vääldigt svårt för theoretical linguistics, med fonetik och phonology mm, som är väldigt rakt på sak och har riktiga vetenskapliga förklaringar. men när det är sådär svårt känns det riktigt jäkla bra när man fattar ;)

nu lite meningslöst bloggläsande, sen tv-hängande, sen...glass?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0