shopping

jajjemen. har idag införskaffat nya vantar och mössa, och vinterskor!! världens mjukaste skor, känns som man går på moln!! dock var jag tvungen att köpa en storlek större än jag brukar ha, wtf?? :P
men helt underbara är dom!! så nu längtar jag tills det blir kallt. dom är inte direkt optimala när det är blött ute dock, men man kan inte få allt ;)

sitter just nu med en kartong tryfflar med kaffesmak breve mej :) ska dock sluta äta såna nu, för vi ska strax iväg till älsklings mamma och äta. ska nog inviga mina vantar :D
är kallt ute. minsann.

sen senare ikväll kommer eldprovet, kommer datorn funka?? har iaf fått skivorna nu. vojvoj.

toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0