men god dammit!!

min dator har pajat. nånting är ivägen så windovs kan inte startas. oj vad glad jag blev. hallelujah. så alldeles nyss har jag skrivit ut en hel drös med papper på jobbet, och kollat allt som kan behöva kollas på skolfronten. sooo annoying.

dessutom är det ingen som svarar när jag ringer. det behövs ett folk här imorron, så wtf ska jag göra??? jag ringer och ringer och ringer. vad har folk för arbetstider om dom inte ens är kvar på jobbet halv fyra?? när dom dessutom har ansvaret att skicka ut vikarier och sånt?? jag blir tokig.
så nu ska jag ringaringaringa igen.

dagens riktigt stora höjdpunkt är dock mitt VG på första skrifliga uppgiften ;) jag hade ingen aning om hur jag skulle göra, så jag gjorde vad jag trodde var rätt, och uppenbarligen så var det det :D
ett "very well done" fick jag minsann också, tihi.

men nu, telefonmarodör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0